Monday, July 2, 2007

Now I've Seen Everything

I went to yahoo's home site, watched the video of the yo-yo kid, and was all ready to post it. Or try to embed it. Obviously I'm just too blonde to figure that out yet. I'd really like to see what that kid can do with a couple sets of nunchucks. HOOWAH!

Instead, I'm just going to direct you guys HERE.

Some of the funniest shit I've seen in my life. They really know how to live it up over there.

Now I wanna try this "human tetris" thing. I really think we need more reality shows like that. Survivor is getting lame, anyway...not that I KNOW, I haven't watched in a couple seasons.

As far as the Saturday night saga goes, it's pretty damn personal. Emotions tend to run pretty high when you know you're getting your junk ripped out and have to move right before. And that's all I'm saying about that. I WILL say that I'm pretty stoked about my new apartment. More on that later. Have a GREAT DAY, kids!

If you didn't care what happened to me,
And I didn't care for you,
We would zig zag our way
through the boredom and pain
Occasionally glancing up through the rain.
Wondering which of the buggars to blame
And watching for pigs on the wing.
~ Pink Floyd

Treble Pink

6 comments:

captain corky said...

Would you like a picture of Captain Corky to hang in your new apartment? A picture of me always gives a place some ambience. Just ask my Mom if you don't believe me.

Lady K said...

cork ~ absolutely! Then again, you might makd Brad the Gorilla jealous. Nothing worse than a jealous gorilla. LOL

Callie said...

Then you could hang a picture of Brad in your bedroom. That would make everyone happy!

Word of advice - try to get everything set up in your new apartment to make you comfy before the procedure. If you think you're emotional now - just wait. The emotional roller coaster is absolutely insane.

If there are people who get you upset, kindly let them know that being around you after the procedure might not be the best place to be.

Fill your recovery area (where you'll be spending the most time afterwards) with things that make you happy. Get bunches of DVD's that you love, food you love, items that comfort you, etc.

Just remember that we're all here for you!

(((HUGS)))

Lady K said...

callie ~ I totally plan on doing just that. Nothing but comfort for the Lady! LOL Thanks for your kind words. You're the bestest!

Nonny said...

I'm not even gonna attempt to watch the video at work because my computer will just lock up.

Man, I can't believe everything is happening all at once. This time next year you won't know what to do with yourself.

Jerrster said...

it's on for Saturday?....my positive vibrations are with you Lady K.

cheers on the new apt.